Sunday 24 April 2011

:(

hye<
ni cita sebelom aku g KEM PALAS dkt titi hayun...
masa rehat farul harith dtg kt aku
dia sembang ngan aku!!!
n then,dia ckp wei bg no _ _ _ _ _ _ kt aku
aku nk jadi _ _ _ k _ _ _ _ _ _ dia
aku pon kata la
hggggggggggggg mcm nie hg balaz jasa aku
kwn tikam dari belakang...
AKU X PERLU KWN MCM HG NIE
n then masa blk aku g la
meet kak angkat aku...
tiba2 ja dia dtg ddk dgn kami
aku x kesah la
but benci dia sngt
aku melawak la dgn farul pas2 kakak aku pukul aku blk kali kedua aku  bt kakak aku tahan n then tgn aku darah!!!!!!

sampai sini ja kowt aku x ttahan nk buang air mata aku lg
cita ke dua hampa pi dkt blog nie
aku ckp lilahi aku x pernah rasa sesedih itu.....
apa yg dia bt masa blk rumah
but,dia sudah  x layan aku
n mcm nk buang aku ja
http://diladolly.blogspot.com/?spref=fb

No comments:

Post a Comment