Thursday 28 April 2011

:'(

ok,aku nk kata apa pon x taw....
 cita dia bermula dari sini la...
mcm hare starting..
bla bla bla
kelmarin aku g gym ada fighter class ....
n then aku g la lepak dkt TASNIM SEAFOOD tepi sri gawa sebelom aku masuk gym....
kak dila pon piece la kt aku
aku pon piece la kt dia
n then lepaih ja aku dpt msg yg membtkan aku bad mood!!!!!
kenapa aku bad mood??? (adalah) SECRET RECIPE,haha
bila aku dh bad mood  tau2 la noh
senyap,sombong,msm muka n mcmcm lagi la
sapa dok kelas ngan aku tau la ......
n,then masa blk dari gym aku n bla bla bla g minum dkt tempat tadi 2
aku tgk dia mcm bt bodo ja.....
aku senyap ja la
n x nk jln dgn aku.....
aku pon jln la belakang2
dgn kwn dia
tiba ja my DN aku pon belah la.....
n then aku send la msg dkt dia ....
sory,sombong tadi bad mood gila
hmmmmmmmmmmmmm
dia kata sembang dgn kwn kakak boleh
dh la break ja lg bagos
:'(
malas la nk tls panjang2
aku dh x tahan...
:'(

No comments:

Post a Comment